wtorek, 30 lipca 2013

Dwie kartki okolicznościowe


 Dzień dobry :)
Dzisiaj przygotowałam dla Was dwie kartki.
Pierwsza praca to jesienna kartka ślubna... tak, tak wiem, że mamy środek lata ;) Ale kartka jest na ślub w październiku.
Do jej wykonania wybrałam papierki w jesiennych kolorach, na pierwszym planie papier 01, a w tle papier 07. Do tego obowiązkowo śliczna ramka, którą pomalowałam mazakami, podobnie jak foremkowe inicjały.




Druga kartka powstała z okazji narodzin syna mojej koleżanki/
Tutaj również połączyłam dwa papiery z kolekcji PasteLove: niebieski papier 03 oraz szary 04.
Tekturowa ramka powstała po wyjęciu tej zębatki. W ikropkowych wycinankach fajne jest to, że po wyjęciu kształtu możemy kreatywnie wykorzystać powstały "odpad" :)




Życzę Wam miłego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz