środa, 11 grudnia 2013

Świąteczne niespodzianki i kartki - także świąteczne

Odliczamy!
Do Świąt pozostało 13 dni!

To dzisiaj zaprezentuję Wam drobne świąteczne upominki dla Bliskich.
Tym razem wykonałam komplet składający się z kartki, taga (już go widzieliście),
opakowania na świeczki, puszki z piernikami i ciasteczkami korzennymi
oraz opakowań na płyty CD.
Całość ubrałam w papier Śnieżne Dni 03.
Jest on tak dekoracyjny sam w sobie, że zdecydowałam się nie dawać więcej ozdób,
no może z wyjątkiem farby akrylowej i brokatu.
Zapraszam do oglądania :)


Wiecie że to już niemalże ostatni czas na wysłanie kartek świątecznych do Bliskich?
Macie już gotowe kartki?
Nie! No to zapraszam po szczyptę inspiracji.
W tych motywach religijnych się zakochałam.
Wizerunek Maryi z Dzieciątkiem - ten i ten - potraktowany embossingiem wg mnie jest tak piękny,
że więcej mu nie potrzeba.
Dodałam oczywiście Papierki Śnieżne Dni.
Nie obeszło się bez małych gwiazdek.


Na moich pracach nie mogło także zabraknąć Mędrców Świata - Trzech Królów.


No i na sam koniec wspaniałe sanie Mikołaja z reniferami.


Dziękuję za uwagę!
Życzę Wam wspaniałego Czasu Oczekiwania!
Pozdrawiam ciepło - Alexandra

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz