wtorek, 28 stycznia 2014

Końska dawka inspiracji


Witajcie!
Na dzisiaj przygotowałam kartki dla miłośników... koni :)

Pierwsza kartka jest uniwersalna, sprawdzi się na każdą okazję.
Do zrobienia jej wykorzystałam szary papier w nuty, który potuszowałam i przetarłam gruboziarnistym papierem ściernym.
Centralne miejsce zajmuje ikropkowy koń, również potuszowany.
Całości dopełnia cudny ornament, który przecięłam na pół i nakleiłam tak, by tworzył ramkę.


Druga kartka jest urodzinowa. Tym razem wykorzystałam mały arkusz z kolekcji Śnieżne dni.
Na tagu znów pojawił się koń.


 Czy Wam również szkoda wyrzucać "odpady" po wyjęciu tekturek? I słusznie! Nie róbcie tego, ponieważ można je twórczo wykorzystać. Z "resztek" zrobiłam ekspresowe magnesy na lodówkę. Zrobienie ich zajęło kilka chwil, a całkiem fajnie się prezentują :)

Życzę Wam twórczego tygodnia!
Pozdrawiam serdecznie :)

1 komentarz:

  1. konie świetne po prostu, a karteczki - rewelka!
    co do pozostałości po tekturkach - jak najbardziej, zresztą robiłam tak przy tworzeniu świątecznych kartek, I-kropkowe aniołki królowały na wielu moich kartkach, w obu wersjach... :))

    OdpowiedzUsuń