niedziela, 23 lutego 2014

Gościnna Projektantka - Milena z Niepowtarzalnej Kartki

 Witajcie kochani! Jest mi ogromnie miło gościć dziś na blogu I Kropki. 
 Mimo, że po produkty tej marki sięgam od niedawna, mam już zdjęcia  kilku prac z ich wykorzystaniem i to nie tylko swoich - także dzieci, z którymi prowadziłam warsztaty podczas ferii :)
W tym miejscu może przedstawię się Wam króciutko, aby nie zanudzać ;)

Nazywam się Milena Kolat-Rzepecka, w sieci podpisuję się Niepowtarzalna Kartka
 - to od nazwy mojego bloga.
Po pierwsze jestem żoną i mamą wyjątkowej trójki dzieci w różnym wieku: od 8 miesięcy do 12 lat.
 Po drugie blogerką, która postanowiła, że założy własną działalność by elastyczny czas pracy pozwalał na zajmowanie się dziećmi- w ten sposób 2 lata temu od nazwy bloga powstała firma Niepowtarzalna Kartka.
Po trzecie instruktorką Pracowni Rękodzieła SZOK,  regularnych warsztatów- sekcji działającej przy Szamotulskim Ośrodku Kultury. PR SZOK to także od niedawna blog wyzwaniowy :)

Łączę różne techniki, staram się jak najbardziej wszechstronnie rozwijać umiejętności w ramach "papierowego rękodzieła" - scrapbooking, cardmaking, decoupage, art recykling najczęściej pojawiają się w moich pracach, niekiedy prawie wszystkie na raz.

Ponieważ z założenia nie tworzę tylko dla siebie ale dla szerszego grona odbiorców robię wszystko by  moje kartki, pamiątki czy zaproszenia były wyjątkowe, a jednocześnie nie odstraszały ceną :) Potrafię obyć się bez wielu niezbędników i przydasi, ale zdecydowanie papiery do scrapbookingu to moja słabość... Wychodzę z założenia, że najpiękniejsze papiery same "robią" kartkę, zasłanianie ich i tworzenie wielu warstw powoduje, że stają się mniej widoczne - unikam więc tego.


 Pojawienie się na naszym scrapowym rynku I Kropki oczywiście bardzo mnie ucieszyło :)
Zarówno tekturki jak i papiery skradły moje serce. Te pierwsze za nieograniczoną różnorodność, drugie- prostotę w pięknych kolorach!

Moim ulubieńcem jest  groszkowy motyw w przepięknych odcieniach ciepłych jaśniutkich brązów- nr 1 z kolekcji PasteLOVE

Jak zobaczycie poniżej jest w prawie każdej pracy :)
 Natomiast kubeczek herbatki jest wg mnie tekturkowym nr1 ;)









 Oprócz kartek powstał przepiśnik:





Oraz album, ale tym razem z papierami UHK Gallery- znajdziecie je na półkach sklepu I Kropka!
Tekturkowe ozdoby, napisy, cyferki to oczywiście I Kropkowe oryginały :)







A na deser najlepsze...
W lutym w ramach Małej Pracowni Rękodzieła poprowadziłam warsztaty dla dzieci. Miało być ich max piętnaścioro w wieku 10-15 lat, a tymczasem na zajęcia sponsorowane właśnie między innymi przez I Kropkę pojawiło się 29 dzieci! Tak na prawdę 30 ale moja najstarsza córka Julia pomagała mi by warsztaty przebiegały sprawnie... a biorąc pod uwagę, że i rozpiętość wieku była inna niż zakładałam, bo najmłodszy uczestnik miał 4 lata, musiałyśmy się trochę nabiegać ;) Za to efekt był niesamowity: poniżej tylko kilka prac po obszerniejsze relacje zapraszam TUTAJ.
 Wykorzystałyśmy tekturki z walizkami oraz przeurocze sówki :)





I to na tyle chociaż oczywiście moja przygoda z produktami I Kropki jeszcze potrwa! W Niepowtarzalnej Kartce czekają między innymi genialne tekturki auta, motywy komunijne i aparaty fotograficzne te ostatnie niezbędne do zaproszeń na sesje zdjęciowe i do albumów, a w Pracowni Rękodzieła wiele innych- niebawem wykorzystamy je na warsztatach, a efektem będziemy się chwalić na blogach!
Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam tak długim postem :)

Milena


2 komentarze: