środa, 5 lutego 2014

Pudełko dla Księżniczki i kartkowo-tagowe różności

Witajcie Kochani w lutym.
Jak ten czas goni...

Dzisiaj przedstawię Wam kilka prac.
Prawie wszystkie wykonane na bardzo uniwersalnej kolekcji PasteLove.

Na początek pudełko dla Małej Księżniczki - na drobiazg,
a potem może na najważniejsze pamiątki z dzieciństwa?
Pudełko wykonałam z dwóch papierów - szarego i różowego. Uwielbiam to połączenie.
Rozmiar pudełka to 20x20x10 cm. Czyli nie takie maleństwo ;)
Do ozdoby wykorzystałam PasteLove zawijasy - rozdzielone na mniejsze, oraz maleńkie serduszka.

Kolejne dwie prace to, być może walentynkowe - wszak to już niedługo, karteczki.
Takie 5-cio minutówki.

Do ich wykonania ponownie użyłam papierów - szarego i różowego.
Głównymi elementami są baletnica i miś z sercem (pokolorowane lakierami do paznokci).
Całość uzupełniają Sylkowe kwiatki, maleńkie motylki i maleńkie serduszka.


Kolejna praca to sposób na tekturki "kościelne"
Tutaj świeca i gołębica, oraz małe motylki.
A kartka to pamiątka Chrztu Świętego.



I ostatnia praca na dzisiaj - coby Was nie zanudzić!
To mediowy tag. Bazą jest tag z tektury. Bardzo fajnie się z nim pracuje.
Wykorzystałam tutaj papier z nutkami - Śnieżne Dni 03.
Mocno go potraktowałam gesso, mgiełkami perłowymi i tuszami distress oraz crackle accent.
Jako dodatek dodałam ramkę Mandallo - ornament mały.


Pozdrawiam Was ciepło


5 komentarzy:

  1. jakże tu dziś kolorowo , wiosennie .Misiek genialny

    OdpowiedzUsuń
  2. Aleksandra szalejesz :) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne. Pudełeczko jest słodkie nie mówiąc o misiu i baletnicy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne prace! Ciężko wybrać te jedną, ale chyba najbliższy mi jest mediowy tag... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim faworytem jest tag :)
    A poza tym wszystkie prace są super :)

    OdpowiedzUsuń