poniedziałek, 21 lipca 2014

Mały bałagan / a little bit of mess :)



Hello everyone !
Cześć wszystkim!

Z tej strony Sara, dzisiaj chciałam Wam pokazać, jakie kolorowe prace udało mi się stworzyć z cudownymi I-kropkowymi tekturkami! Mam nadzieję, że spodobają Wam się moje pomysły wykorzystania ich na moich różnorodnych pracach. :)

I’m Sara. Today I want to show you, how colorful project I prepare with this lovely and amazing I-kropka chipboard! I hope that you enjoy to look at my project in my really different kind of works. :)

Na początek – LO.  Z przeuroczymi nietoperkami  i upiornym zamczyskiem, A także z całym mnóstwem strzałek oraz napisami „smile” oraz fun, fun i jeszcze raz FUN. I jeszcze ten słodki duszek i dynia z zestawu „z duchami”. Chciałam jeszcze dodać, że jak tylko zobaczyłam te tekturki, wiedziałam, że to będzie pierwsze czego będę chciała użyć, chociaż być może faktycznie – do halloween jeszcze trochę czasu.


First – LO. With lovely bat and ghostly castleAlso there are a lot of arrows and words like “smile” and fun, fun and one more FUN (by the way – I love them!). And also this cute ghost and pumpkin from this set. One more thing I want to say you – when I saw this Halloween chipboard I knew that this will be first what I want to use, even if Halloween is far away :D

Layout:


I jeszcze trochę detali / Some details :






Mój kolejny projekt to strona w PL, która uwiecznia podróż do świata dinozaurów. Stąd też te przyjazne dinusie wydały mi się idealne. W tej pracy znalazły się także dodatki z napisami  z zestawu „smile” i „To jest to!”  W pracy możecie także zobaczyć śliczne gwiazdki.

My another project is page in my Project Life and journey to dinozaurs world! So in project we can see really friendly dino’s . Also there are supplies with words from set “Smile” and “This is it!”  You can see also lovely stars. 



I jeszcze trochę detali / Some details :






Moja ostatnia inspiracja na dziś to karteczka :) Wykonana przy użyciu morskich tekturek, które już chyba większość z nas zdążyła pokochać, a jeśli ich nie widzieliście, pewnie też się zakochacie. Oraz napisy z zestawu buziaki oraz smile. :)

My last inspiration is card. I use set by the sea, which chipboard lot of you can see before, and I think that you love them! Also I use words from set buziaki oraz smile :)


I jeszcze trochę detali / Some details : 




Mam nadzieję, że podobał Wam się mój pierwszy post I choć trochę Was zainspirowałam,
Buziaki dla wszystkich zaglądających!

I hope you enjoyed my first post :)
Hugs and kisses for all of you :) 




3 komentarze:

  1. wspaniałe inspiracje :D świetnie wyeksponowane tekturki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie bardzo inspirujące- fantastyczne, kolorowe prace. Muszę pomyśleć na czymś super kolorowym:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne prace! Skrap jest po prostu fenomenalny, wow! :)

    OdpowiedzUsuń