środa, 12 listopada 2014

Altered Tin & a Card

Hi there lovelies! I hope you're having a splendid November so far filled with lots of crafty time! I know I've been a busy bee so far :) 
Cześć Kochani! Mam nadzieję, że macie wspaniały listopad , wypełniony mnóstwem kreatywnego czasu!  Ja Wiem, że byłam zajęta jak pszczoła :)

Today I'd like to share with you'll a card & an altered tin box which is perfect to store instax mini photos. Here are my projects:
Dzisiaj chciałabym podzielić się z wami kartką i blaszanym pudełkiem alterowanym, które jest idealne do przechowywania mini zdjęć. Oto moje projekty:

This one is for you owls fans ;)
To jest dla fanów sowy ;)




Materials used:
Lots of Prima flowers, Sizzix dies, Mists & Silks



Next, is my card:
Następna moja kartka :




Materials Used:

Sizzix Dies, K&Co and Kaisercraft Ephemera

Hope you like what I've got to share! See you again soon! :)
Mam nadzieję, że podobało się to co pokazałam. Do zobaczenia wkrótce ! :)

Pozdrawiam, Hugs Sharm 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz