sobota, 14 lutego 2015

Domek w lesie / Little cottage in the forest - GD Papierowy Pokój

Dzień dobry :) Dzisiaj zapraszam do obejrzenia "domku w lesie". Jeszcze niedawno stał sobie lekko przyprószony śniegiem, aż tu nagle nastała prawdziwa śnieżna zima i posypała białym puchem. Skorzystałam z krótkiej przerwy w śnieżycy i zrobiłam kilka zdjęć...



Tekturowy domek I Kropki okleiłam papierem GOscrap we wzór cegieł. Piękny, prawda? W okna wstawiłam szybki, które - za pomocą odpowiedniego tuszu - ozdobiłam wzorem śnieżynek, w końcu jest mroźno. W oknach są firanki, w środku ciepło od kominka, a pod dom właśnie nadjechał samochód z choinką, nieopatrznie pozostawiony z otwartym dachem... Zima, proszę państwa :)



Hello:) Today I want to invite you to my "cottage in the forest". I used a short break in a snowstorm and made a few photos ...

I glued GOscrap brick-patterned paper onto i-kropka's chipboard house. Beautiful, isn't it? In windows I put "glass", which - with the appropriate ink - I embellished with snowflakes, as it is so chilling outside. There are curtains in windows, inside it is warm because of the fireplace, and in front of the house just came up a car with a Christmas tree, unwittingly left in the open air ... Winter, ladies and gentlemen :)



Tak wyglądał domek zanim Magda wzięła go w swoje twórcze ręce: 
This is how house looked like before Magda took it in her hands:








odwiedźcie też bloga Magdy / visit Magda's blog - http://papierowy-pokoj.blogspot.com/

5 komentarzy: