poniedziałek, 1 czerwca 2015

Cards by Katka

Hello, Witam

Today I have for you some cards for inspiration. Recently I started to play with mixed media and I love it. So for my cards I made interesting background with structure paste and some sprays (Lindys stamp gang, Tattered angel) and some acrylic paints.

Dziś mam dla Was kilka kartek inspiracyjnych. Ostatnio zaczęłam zabawę z różnymi mediami i kocham to. Więc dla moich kart zrobiłam ciekawe tło z pastą strukturalnej i niektórych mgiełek (Lindys Stamp Gang, Tattered angel) i niektórych farb akrylowych.

For this first card I used, Na pierwszej kartce użyłam : Para Młoda ze złąctonymi sercami





For this card I used, do tej kartki użyłam  - Ptaszki w klatce




And for my last card I used the newest papers from Galeria Papieru and chipboard
Do mojej ostatniej kartki użyłam najnowszy papier z Galerii Papieru oraz tekturki: Zębatku zestaw #1.




Thank you for stopping by. Dziękuję za chwilę zatrzymania tutaj.
Have a nice day. Miłego dnia
Katka

1 komentarz:

  1. Jakże się nie zatrzymać na chwilkę, dwie chwile, takie piękne karteczki więc się rozsiadłam i sobie podziwiam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń