piątek, 2 października 2015

an vintage album and a tag

Hello ladies! it's Marina here today and I want to share my new album with wonderful combination of I-Kropka's chipboards and Prima papers )))) this time I decided to make vintage album, but because in this collection too many blck accents I use a lot of chipboard in natural look and a lot of white gesso to make this album lighter. so let's  have a look?

Witam Panie ! Tu Marina dzisiaj i chcę Wam pokazać mój nowy album z świetną kombinacją tekturek I KROPKA z papierami Prima. Tym razem zdecydowałam się  zrobić album w stylu vintage. Ponieważ kolekcja ta ma dużo czarnych akcentów, postanowiłam zostawić tekturki w naturalnym wyglądzie oraz użyłam dużo gessa by  mu nadać lekkości. Więc zobaczcie go .




 
 


 








 
 
and the second project for today is a tag
Kolejny projekt to tag




Hope I can inspire you to make something intresting with our chipboards!
Mam nadzieję, że zainspirowałam Was naszymi tekturkami !
Here are used chipboards / takich użyłam tekturek:
Retro - klisza foto taśma - małe 2 szt.     
Wielkanoc - gałązki - 10 szt.
Zwierzęta - motyle ćmy - 20 sztuk
Podróże - aparaty - mini
W jesieni - zawijas - 2 szt. 
Zwierzęta - motyle duże - 12 sztuk
Atrium - ornament prostokątny
LBP - ramka mała - 2szt. 
Instrumenty muzyczne - gramofon mały - 2 sztuki 
 
Have a great day! Miłego dnia !

4 komentarze:

  1. Art piece ! Stunning project! I really love all details! It is totally my style..
    xo xo Padoriaa

    OdpowiedzUsuń
  2. ehhhh cudo, akurat w moich ulubionych beżach i brązach :)

    http://nie-cukierkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń