piątek, 30 października 2015

holiday album and an envelope

Hello dear friends!
It's Marina here today with my inspirational post for you. in this season I adore to make albums and the chippies is a great way to add texture and embellishments without volume.
and as said previous this season I have deer-obsession and in this album I used the last deer-chipboards I've had))))
let's have a look?

Witam drodzy przyjaciele!

Tu Marina   dzisiaj z  inspiracją dla Was. W tym sezonie uwielbiam albumy i tekturki. Jest to świetny sposób, aby dodać tekstury i dodatki, bez objętości. I jak powiedziałam ostatnio, w tym sezonie mam obsesję na jelenie.W tym albumie użyłam ostatnich tekturek jeleni jakie miałam ;)

Popatrzcie !



























And the second project is an envelope for a friend of mine with some scrap-goodies ))) this project is very easy to made - just add some stamps, die-cuts and pains and of course chipboards! paint it randomly in different colours, add a title and your work is done! )))

I drugi projekt - jest to koperta dla mojego przyjaciela z niektórymi smakołykami scrapkowymi. Ten projekt jest bardzo łatwy - po prostu trzeba dodać kilka znaczków, wycinanek z wykrojników i oczywiści tekturek! Pomalować losowo w różnych kolorach, dodać tytuł, i Twoja praca jest zrobiona! )))
 





here are chipboards I used in these projects:
Użyłam tych tekturek do projektów:

Śnieżne dni - śnieżynka Marty - 10 szt. 
Śnieżne dni - choinka zawijasowa #1 
Śnieżne Dni - Renifer stojący 
Śnieżne Dni - Reniferowa głowa 
LBP - retro latarnie - 4 szt.  
Gwiazdki z nieba - gwiazdki małe 100szt. 
Śnieżne Dni - śnieżne ptaszki - zestaw 5 elem.
Gwiazdki z nieba - gwiazdkii średnie 20szt
Atrium - szyld prostokątny
Zwierzęta - motyle duże - 12 sztuk
W Sylkowym Ogródku - róże - duża i dwa pąki    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz