czwartek, 5 maja 2016

Scrapping Goat i jej pudełeczka/ Scrapping Goat and her boxes

Scrapping Goat dzisiaj zmierza do Was z kilkoma boxami:) Takie pudełeczka to jeszcze rok temu był kluczowy punkt mojej scrapowej działalności. Uwielbiam je robić, a ponieważ "opatentowałam" wycinanie ich z grubego, porządnego, kolorowego papieru (oczywiście zlecam ich wycinanie, nie tnę sama), to wydaje mi się, że praca nad nimi idzie sprawnie i szybko, w związku z czym także szybko dochodzę do mojego ulubionego etapu- ozdabiania.

Here is Scrapping Goat with three exploding boxes:) a year ago, they used to be the main point of my scrapping "activity". I love doing them, and because I had an idea of cutting colourfull boxes that I could not find anywhere, working on it is easy and quick, I can quickly proceed to my favourite part- decorating. 

Oto kilka przykładów/ here are some examples:


Pierwsze pudełeczko, to  komunijny prezent dla dziewczynki, 
mieści w środku małe pudełeczko na łańcuszek z zawieszką

The first one is a communion female box with a little jewellery box inside.






Wszędzie za kółeczkiem zrobiona jest specjalna kieszonka na banknot.
Okrągły digistempelek przygotowała Katarzyna Coda Kowalska.

Behind each circle, there is a small pocket for money. 
round digi stamp comes from Katarzyna Coda Kowalska

I used: Użyłam tutaj świecy oraz monstancji  a na wieczku tej ramki 


Drugie pudełeczko  jest prezentem na 18 urodziny 
The second box is a gift for 18th birthday











I used/ Użyłam Big Bena, szkrzydeł, pary i pucharu, który Marta zrobiła na moje specjalne zamówienie.  
Na wieczku tej ramki oraz oczywiście love i tabliczki   


Trzecie pudełeczko na roczek Michalinki:)
Third box was made for a one-year-old Michalina:)







Użyłam misiów, ubranek i rowerka ze sklepu

Zwróćcie uwagę, że to czerwone pudełeczko przewiązane jest jedynie wstążką w kropki, nie oklejałam z zewnątrz w ogóle. 

This red exploding box has not been decorated outside, I only used a red ribbon. 

Ciekawe czy także lubicie robić pudełeczka? 
Do you enjoy decorating exploding boxes?

Pozdrawiam Wam ciepło z Norwegii
Warm greetings from Norway

Olivka- Scrapping Goat





4 komentarze: