czwartek, 22 grudnia 2016

Projects by Cindy Catania

Hi everyone, today i show you a lot of things ..... we start with lots of tags to hang on your Christmas gifts .... / Witajcie, dziś pokażę Wam mnóstwo rzeczy…. Zacznijmy od mnóstwa Tagów, które możecie doczepić do Waszych świątecznych prezentów…


With flakes : / Ze śnieżynkami:



With angels : / Z aniołkami:



with some flowers : / Z kwiatami:



With stars (my favorites) : / I z gwiazdkami (moje ulubione):




Products of the Shop used : / Użyłam następujących produktów ze sklepu:

     

    

    

Ok... I also show you a canvas : / Ok... Pokażę Wam także płótno:

"Winter Wonderland" / „Zimowa Kraina Czarów”





Products of the Shop used : / Użyłam następujących produktów ze sklepu:

    

    

I also prepared Christmas tree to decorate my Christmas table ... / Przygotowałam także świąteczne choinki do udekorowania świątecznego stołu …





Products of the Shop used : / Użyłam następujących produktów ze sklepu:

DSC_7036.JPG    




So today, I hope to have inspired you for the Christmas holidays, see you soon and Merry Christmas to all !!! /Mam nadzieję, że zainspirowałam Was świątecznie, do zobaczenia wkrótce i Wesołych Świąt!!!








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz