czwartek, 1 grudnia 2016

projects by Marina Gridasova

Hello crafty ladies! It's Marina here today and my turn to inspire you by our beautiful chippies )))) today I bring you 4 different works to show how perfect they work with any theme!

Witajcie twórcze dziewczyny! Tutaj Marina i to moja kolej aby inspirować was naszymi pięknymi tekturkami )))) dziś przynoszę 4 różne prace aby pokazać jak idealnie pasują tekturki do różnych tematów!

the first work is a layout
Pierwsza praca to layout
a few close-ups:
kilka zbliżeń: 



 here I used:
Tutaj wykorzystałam:
Love is all around - smile, happy, love 

the next project is a holiday gift bag 
kolejnym projektem jest torba prezent na wakacje 
 
 details:
szczegóły:


used chipboards:
wykorzystane tekturki:
 
and the others are cards:
kolejne projekty to kartki:  
a few details:
kilka szczegółów:

I used the following chipboards:
W tym projekcie użyłam następujących tekturek:
 
and another one holiday card
i jeszcze jedna karta na wakacje

some details:
kilka szczegółów:


I used these chippies: 
wykorzystałam tekturki:
 
Hope you will like my projects ))))
Mam nadzieję, że spodobają się Wam moje projekty ))))

Have a great day,
Marina.
Miłego dnia, Marina  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz