czwartek, 4 stycznia 2018

Coś nowego i czarnego od Crafty by AgnieszkaBe | Something new and black from Crafty by AgnieszkaBe

Nowy Rok, nowy miesiąc, nowe postanowienia i kilka nowych prac w niecodziennym dla mnie kolorze - czarnym. Pierwsza praca to noworoczny layout.

New Year, new month, new resolutions and few new projects in unusual color for me - black. First project is New Year's eve layout.





Następny projekt to męska kartka również w czerni z dodatkiem ciemnej morskiej zieleni. Nie robię męskich kartek za często, właściwie to prawie w ogóle ponieważ zawsze mam problem z nie dodawaniem kwiatów do nich. 

The next project is male card also in black with addition of dark sea green. I don't make male cards too often because I always have problem with not adding flowers to them.



Mój ostatni projekt to coś z czego jest bardzo dumna. To okładka notesu ozdobiona za pomocą mixed mediów. Nie jest za bardzo mediowa osobą ale poniewaz był to prezent dla przyjaciółki musiałam zrobić coś naprawdę specjalnego. I muszę przyznać... bardzo mi się to spodobało!!!

My last project is something I'm very proud of. It's notebook cover made with mixed media. I'm not very mixed media person but it was a gift to my best friend so I had to make something special. And i have to admit... I love it!!!





Użyłam | I used

     

    



4 komentarze:

  1. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    หนังการ์ตูน

    OdpowiedzUsuń
  2. มี100บาทก็เล่นได้พร้อมโบนัสอีกเพียบคลิ้ก
    Read more
    Register Now
    24h/days
    ♦โปรฯ แจกแหลก !!! เล่นได้จัดไป คอมฯ x2!!!
    ♦โปรฯ ใจดี๊..ใจดี..!!! เล่นเสีย คืนให้ 10%!!!
    แนะนำเพื่อนได้โบนัสฟรีสูงสุด 20%
    🎯ฝาก/ถอน รวดเร็ว ทันใจ 24 ชม.

    OdpowiedzUsuń